Szerző: grbalu | július 1, 2010

Moon hill

Tegnap úgy döntöttem, hogy mára alaposan kialszom magam, ennek köszönhetően nem is keltem fel fél egyig… Utána megint a hotelben ettem, amire rá is  fáztam. Kínában előszeretettel szolgálnak fel olyan sült sertéshúst, amiben van csont. Eddig ezeket kerültem nehogy valami baja legyen a fogszabályzómnak, de ma nem sikerült 🙂 Próbáltam sietni a kajálással, hogy hamar tudjak menni szétnézni a csodás napsütésben, amire nem igazán számítottam. Elindultam megkeresni azt a biciklikölcsönzőt, amit a Lonely Planet ajánlott. Ez nem sikerült, de van itt ezer másik. Egy rikítósárga mountain bike mellett tettem le a voksomat, amit vihettem is 500RMB letét leszurkolása ellenében. Vettem még egy térképet is, de később kiderült, hogy az csak Yangshuo-t tartalmazza. Elindultam dél felé (legalábbis arra akartam menni:) ), de nem nagyon láttam fotózásra alkalmas helyet a belógó elektromos vezetékek miatt. Elvileg a Moon hill nevű hely felé haladtam. Ez a Lonely Planet szerint zsír hely, gondoltam akkor megteszi mára. Azt elfelejtettem mondani, hogy 34fok volt ma 65% páratartalom mellett 🙂 Egész addig nem okozott ez gondot amíg meg nem érkeztem a desztinációhoz 8km tekerés után. 15RMB-s belépő leszurkolása után elindultam egy lépcsőn felfelé. Nem is gondoltam arra, hogy ez bizony felmegy a hegy tetejére 😀 Természetesen majdnem meghaltam mire felértem. Közben összecimbiztem 3 amerikaival (1 srác meg 2 csaj), egymást bátorítva haladtunk 🙂 Ez a hegy arról nevezetes, hogy van benne egy lyuk. A lépcsős út a lyuk aljáig vezet fel, de onnan még megy egy ösvény a csúcsra. Bevállaltuk azt is, de az kicsit gáz volt a nagy sár miatt, meg amiatt, mert a cipő amit vettem eléggé csúszós talppal rendelkezik… Felfelé sétálás közben amúgy meg is cinkeltek az amcsik utalván fantasztikus erőnlétemre: “és ott Magyarországon sokat túrázol?” 😀 A kilátás egy picivel tényleg jobb volt, de már lejjebről sem volt csúnya. A lenti kép a csúcsról készült. Eléggé elfáradtam mire leértünk, ahol búcsút vettem tőlük és siettem vissza Yangshuo-ba. Miután beállítottam a helyes ülésmagasságot nem volt gond a haladással sem, dacára annak, hogy nem tudom hány éve ültem utoljára biciklin. Arra azért rájöttem, hogy a fotós oldaltáskámmal nem annyira fasza tekerni 🙂 A gép leadása után alig bírtam visszavonszolni magam a hotelbe, de nem a kis mozgás, hanem a meleg miatt. A hideg zuhany persze mindig segít 🙂


Hozzászólások

  1. Wow, elég jól néz ki!

    Aztán jó lesz, ha elkedessz gyúrni! Mi az, hogy 16km tekerés, plusz egy kis lépcsőzés után meghalsz? 😛 🙂

    Hol vannak már azok a BHTCS-s idők… 🙂

    • BHTCS-t szerintem most is le tudnám nyomni, mert ott nem ezer fok van 😛
      Hozzátartozik még a tényekhez (tehát nem kifogás), hogy ebédre elég keveset ettem és éreztem már akkor is, hogy ez biza kevés lehet…


Hozzászólás

Kategóriák